trend terkini

Saturday 24 December 2011

[PJK-GERIK]Kem Blogging 24/12/11

assalamualaikum dan salam satu malaysia.Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda tentang pengalaman saya datang ke Pusat Jalur Lebar(PJK)Kalau anda ingin tahu ini kali pertama saya dtang ke pjk.selalunya saya hanya online d rumah atau di Ciber Kafe shja.Mula2 dtng saya ase cam takt jugak.tapi Alhamdulillah semua tenaga pengaja kt sini semua baik.Semua tunjuk ajar yg mreka bg semuanye saye catat.mula2 kmi smpai kat sini kami d ajar cam ne nak buat blog.sebenanya saya lngsung xtahu apa itu blog tapi bila dah diberi penerangan baru saya faham.Kalau anda nak tahu inilah pjk yg plng terbaik bagi saya walaupun ini kali pertama saya datng.selepas ini saya pasti akan slalu datang ke sini.Nak tahu x pjk ni trltk dmana? pjk ini sbenanya trltk d gerik.memang saya akui pjk tlah d buka kt bnyak tmpat tpi bg saya pjk gerik la yg terbaik.oh ye sblom saya cerita lbh lnjut biar saya crita kt anda semua macam mane mula2 saya buat blog.Mula2 buat memng susah tapi ble dah buat rase seronok la pula .mula buat blog kmi disuruh tulis ape2 shja d laman blog kmi.lepas 2 kmi kne tls tntng latar belakng kmi.Akhir skli kami disuruh menulis blog tntg [PJK-GERIK]kem blogging 24/12/11.saya pown dah xtahu nak tlz ape.k lah smpai dsini dulu yg dpt saya tulis..apa-apa pun pjk gerik adlah pjk terbaik

1 comment:

~Kirin Selama Perak~ said...

lama2 awak akan rasa yang blog ni lagi best dari fb..
:)